Close
lock and key

Doar pentru clienții concursului.

Account Login

Brandul Anului în Moldova  //  Despre Concurs

Concurs

Concursul «Brandul Anului în Moldova»
sub marca comercială Best Brands Of The Year People's Choice Moldova 2010 este o premiere anuală a celor mai calitative produse și servicii, disponibile în diferite categorii de mărfuri pe piața din Moldova.
Aspectul cheie al concursului - este identificarea și ulterior promovarea câștigătorilor din domeniul bunurilor și serviciilor.

Scopul desfășurării concursului este atât de a desemna câte un lider pentru fiecare categorie, cât și de a dezvolta branding-ul în toată țara prin intermediul stimulării competitivității, precum și responsabilității consumatorilor.

Misiunea Concursului

În fiecare zi efectuăm careva alegeri, atunci când cumpărăm anumite produse alimentare, când manifestăm preferinţă pentru un anumit restaurant, club de noapte, salon de frumusețe, magazin de îmbrăcăminte.

De ce depinde alegerea noastră? Depinde de cât de convingătoare este publicitatea bunurilor și serviciilor pe care le alegem. Le vedem în primul rând pe tejghea, aflăm despre ele de pe paginile revistelor de moda, de la televiziune, radio.

O astfel de publicitate în masă ne face să cumpărăm anume aceste produse şi să folosim anume aceste servicii, deoarece acestea sunt branduri. Acum imaginați-vă, că o marcă despre care s-a făcut publicitate, este recunoscut ca fiind cea mai buna nu de un cumpărător, nici de zece, nici de o sută și nici chiar de mii...

Imaginați-vă, brandul este desemnat cu premiul nostru de prestigiu, care va deveni drept confirmare a succesului brandului, precum și a calității bunurilor sau serviciilor, care sunt oferite sub aceast brand. Despre acest fapt va ști întreaga țară și fiecare consumator, pentru care este foarte important să aleagă bunuri și servicii calitative. Astfel, în conceptul concursului Brandul Anului în Moldova sunt unificate două aspecte majore, care determină și valoarea bunurilor și serviciilor, ceea ce înseamnă că asigură cererea acestora: aceasta este recunoașterea calității. Pentru calitate sunteți responsabili voi, pe când recunoașterea o vom obține împreună!

Principiile de stabilire a câştigătorilor

Proiectul “Brandul Anului în Moldova” se bazează pe studii complexe a pieții din Moldova, care au fost iniţiate de către organizatorii concursului BBA Inc. şi au fost efectuate în perioada 2009 - 2010 de un grup de experţi independenţi.

Studii se bazează pe următoarele principii:

  • sondajul populaţiei prin intermediul chestionarelor
  • evidența datelor agențiilor de rating
  • analiza activității Biroului de Statistică şi Inspectoratului Fiscal
  • metoda «cumpărătorului anonim»
  • voting prin Internet

Așa cum concursul Brandul Anului în Moldova se desfășoară sub egida People's Choice, votul popular joacă un rol decisiv în stabilirea câştigătorilor. Punctul următor reprezintă rezultatele cercetării de marketing efectuată de BBA Inc. De asemenea se ia în considerare opinia Comitetului de Organizare. În raport procentual, datele care constituie modul de determinare a câștigătorilor arată astfel: (tabel)

Particularitățile concursului

Acest concurs este internaţional şi se desfăşoară atât în ţările din vecinătate, cât și în țările îndepărtate. Trăsăturile distinctive de desfășurare a Best Brands Of The Year People's Choice în Moldova sunt:

  • câștigătorul este determinat dintre pretendenții nominalizați de experți prin vot popular, astfel încât opinia consumatorului este decisivă
  • identificarea Primului lider în prima categorie anumită (nu avem medalii de aur, argint sau bronz, există un singur câștigător)
  • compania, care reprezentă mai mult de un brand, o direcție de activitate şi un bun sau serviciu, poate deveni câștigătoare în diferite categorii, corespunzător cu propria producție

Primul exemplu: compania «Фруктовый сад» produce

    • suc «Malivina»
    • înghețată «Piero»
    • ciocolată «Carabas-Barabas».

Compania «Фруктовый сад» poate fi câștigătoare în trei categorii.                                                                      

Exemplul doi:  Compania «Ivanoff» are două direcții diferite de activitate sub același brand «Sidoroff»

  1. servicii de transportare
  2. magazin de îmbrăcăminte bărbătească

     Compania «Ivanoff» poate fi câștigătoare în două categorii.

* O astfel de posibilitate își pot asigura doar brandurile de succes, respectiv și companiile de succes producătoare de bunuri şi / sau servicii de calitate superioară *